Ar fi bine sa inveti sa traiesti sanatos » Director Articole Gratuit – BiA

Ar fi bine sa inveti sa traiesti sanatos

13 august 2012 | Autor: | Posted in Diete şi cure de slăbire

ÎNVAŢĂ SĂ TRĂIEŞTI SĂNĂTOS

Formula perfectă pentru o viaţă lungă, sănătoasă şi plină de bucurii nu este cunoscută încă, dar din vastele cercetări pe această temă se pot extrage nouă reguli de bază ce vin în ajutorul tuturor celor care ţintesc un stil de viaţă sănătos, liniştit şi fericit.

1. Legumele şi fructele pe primul loc

Se spune că ar trebui să consumăm cel puţin cinci porţii de legume şi fructe pe zi. Cercetările pe tema longevităţii arată că unul dintre principalii factori răspunzători pentru o viaţă lungă şi sănătoasă îl constituie consumul de legume şi fructe. Nu există sursă mai bună de antioxidanţi, fibre, flavonoide şi fitonutrienţi care apără organismul de boli decât legumele şi fructele. „De mâine încep să mănânc mai multe legume”, vei spune… şi probabil ai mai spus asta de câteva ori, dar programul nu-ţi permite să te ţii de promisiune. Ba azi n-ai ajuns la piaţă, ba te-ai simţit prea obosit când ai venit de la serviciu sau pur şi simplu ai uitat să le incluzi în programul tău aglomerat. Forever Living Products îţi propune Nature’s 18. Patru tablete pe zi îţi vor oferi cantitatea de antioxidanţi echivalentă cu aceea din cinci porţii de fructe şi legume: morcovi, varză, conopidă, ţelină, fasole verde, kiwi, ardei gras, dovlecei, pătrunjel, struguri, mere, afine, soc, merişor, zmeură – o întreagă grădină la dispoziţia ta.

2. Mănâncă peşte
Acidul Omega-3, care se găseşte în peştii din apele reci, cum e somonul, a fost denumit şi „molecula secolului pentru o stare de bine a organismului”. Aceşti acizi favorizează circulaţia sangvină, îmbunătăţesc starea generală şi reprezintă o hrană nemaipomenită pentru creier. Dacă nu vrei să mănânci somon la fiecare masă, dar vrei să te bucuri de binefacerile acizilor Omega-3, ai la dispoziţie Arctic-Sea Omega-3, o descoperire ştiinţifică deosebită în domeniul suplimentelor alimentare echilibrate, ce conţine atât ulei de peşte, cât şi ulei vegetal.

3. Rămâi conectat
Şi nu este vorba despre conexiuni la internet. În fiecare studiu asupra persoanelor sănătoase şi fericite de peste 90 de ani, conexiunile sociale reprezintă unul dintre factorii decisivi. Familia, munca voluntară, prietenii sau biserica – orice activitate care te ajută să intri în contact cu alte persoane îţi va creşte nivelul de energie şi te va ajuta să fii mai fericit.

4. Uită-te la soare
Măcar 10-15 minute, de trei ori pe săptămână, indiferent de anotimp. Cercetătorii au descoperit că patru dintre locurile considerate cele mai sănătoase de pe pământ (unde media de viaţă este cea mai crescută) sunt în zone însorite. Soarele îţi îmbunătăţeşte starea sufletească şi creşte nivelul de vitamina D din organism, esenţială pentru absorbţia calciului. Acum, ştiind cât de benefic este soarele, nu uita că perioadele de expunere recomandate sunt dimineaţa, până în ora 10 şi seara, după ora 18. Aplică întotdeauna Aloe Sunscreen, chiar dacă baia de soare o faci în anotimpuri mai reci. Pe lângă faptul că te protejează împotriva radiaţiilor UVA şi UVB, Aloe Sunscreen hidratează pielea şi prelungeşte efectul bronzării.

5. Dormi bine
Dacă nivelul energiei tale scade vertiginos, câştigi kilograme, ai o stare de iritabilitate inexplicabilă şi te simţi vlăguit, problema nu poate fi decât una: nu dormi destul de mult sau destul de bine. Prin somn bun se înţelege somn neîntrerupt, noaptea, cu televizorul închis, într-un mediu relaxant. Nimic nu hrăneşte, împrospătează şi încarcă organismul mai mult ca un somn de 7-9 ore. Indiciu: începe prin a merge la culcare cu o oră mai devreme şi, dacă ai un computer în dormitor, încearcă să-i găseşti altă locaţie.

6. Fă mişcare zi de zi
Uită de cele 20 de minute de trei ori pe săptămână. Oamenii longevivi sunt obişnuiţi să facă treburile ca la fermă, începând cu 4:30 dimineaţa. Strămoşii noştri din Paleolitic mergeau câte 40 de kilometric pe zi în căutarea hranei. Trupurile noastre sunt create astfel încât să facă mişcare în mod regulat. Noi studii arată că 30 de minute de mers pe zi nu numai că reduc riscul îmbolnăvirii, dar pot chiar să stimuleze reînnoirea celulară. Dacă te-ai hotărât să urmezi exemplul strămoşilor, înarmează-te cu Forever Freedom şi Forever Active HA, ca să-ţi protejezi articulaţiile împotriva simptomelor uzurii.

7. Fii recunoscător
Făcând o listă cu lucrurile pentru care eşti recunoscător îţi concentrezi creierul asupra gândirii pozitive. Gratitudinea este incompatibilă cu furia şi stresul. Exersează folosindu-ţi partea dreaptă a creierului, cel mai puţin pusă la treabă, şi împarte afecţiune cunoscuţilor tăi. Să te concentrezi asupra lucrurilor pentru care eşti recunoscător – chiar şi pentru cinci minute pe zi – este cea mai eficientă tehnică de reducere a stresului.

8. Mănâncă mai mulţi struguri
Resveratrolul conţinut de strugurii negri a fost îndelung studiat pentru efectele sale benefice asupra sănătăţii. Iată încă un motiv ca să-ţi suplimentezi dieta cu Forever Nature’s 18 în perioadele în care strugurii se găsesc mai greu.

9. Redu cantitatea de zahăr consumată zilnic
Inamicul numărul 1 al vitalităţii, sănătăţii şi longevităţii nu este grăsimea, ci zahărul. Efectul lui asupra hormonilor, a stării generale a organismului, a sistemului imunitar este cu siguranţă negativ. Reducând consumul zilnic de zahăr adaugi ani vieţii tale şi viaţă anilor tăi. Dacă, totuşi, pofta de ceva dulce este foarte pregnantă, adaugă dietei tale Forever Garcinia Plus, care suprimă pofta de mâncare şi astfel te poţi concentra asupra alimentelor sănătoase, lăsând dulciurile numai pentru ocazii speciale. Poate că această listă nu este perfectă sau completă, dar constituie un început dacă te-ai hotărât să pui piciorul în prag cu privire la stilul tău de viaţă. Încearcă să pui în aplicare cele de mai sus şi, după numai câteva săptămâni, te vei simţi o altă persoană: veselă, sănătoasă, odihnită, plină de vitalitate. Niciodată nu e prea târziu să te preocupi de tine!

Article Source

Autor:

This author has published 3 articles so far. More info about the author is coming soon.

Lasă un răspuns

Anti-Spam * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.